Kırmızı Etamin Seccade

En Güzel Etamin Seccade Örnekleri
Çok güzel işlemeli bir seccade, küçük kızlar bile böyle işlemeleri yapabilirler. İğne tutmaya alışırlar bir kaç işlemeden sonra ne kadar ellerine yakışacaktır göreceksiniz. İçinde olacak deriz ya hep, ben buna karşıyım, içinde olanı herzaman çıkaramaz çocuk, zorlamadan sevdirerek küçük işler verebiliriz kızımıza :) Çocuklarımız secde edenlerden olsun inşallah, seccadelerimiz boş kalmasın.
Bir çocuğun ders durumunu öğretmenine sorduğum zaman, "vasat altı, boşuna uğraşma" yanıtını almıştım. O şimdi lise son sınıfta ve neredeyse her dönem bir belge alıyor. Yani önemli olan içinde olanı çıkarmak, yapabileceğini göstermek. Çocuklar kendilerine güvendikleri zaman her konuda şahane şeyler yapabiliyorlar.

Hem de hiç iğne eline almamış, düğme dikmesini bile bilmeyen kızları düşünsenize, eş, anne... :)

2 yorum:

  1. ellerine sağlık canım bende kız yada erkek kendilerine yetecek kadar herişten anlamalarından yanayım hayat müşterek çünkü
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Size katılıyorum tabi, benim iki kızım var onları düşünerek yazdım ama oğlan da olsalardı söküklerini dikecek kadar birşeyler öğretirdim. :)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails