Dantel Nevresim Takımı

Dantelli ve Reklendirmeli Nevresim Takımı
Gelin çeyizi için hazırlanmış bir takım. Biraz daha ekonomik ve şekilli olmasını istiyorsanız bu modeli tercih edebilirsiniz. Danteli zincirli kibar bir model. Ttrabzanlar gibi değil, elbetteki biraz uğraştırır. Ben hiç çeyizimle ilgilenmeden anneciğim bütün çeyizimi hazırlamıştı. Danteller neler neler. Çoğunu annem örmüştüryani. Küçükken bile çeyizimiz vardı bizim, şimdi bende özel gördüğüm şeyleri kızlarıma çeyiz saklıyorum. Annem benim ve kardeşlerimin çeyizini ara ara yaptırmış, böylece çok zorluk çekmemişti. Ben de ufak ufak kenara bir şeyler atıyorum. Zaten anlamıyorum insanları, neden hep sıkışık işler getirirler. Hiç mi rahat zamanları olmamış. Bana da kendilerine de eziyet :)
"Kız beşikte çeyiz sandıkta" değilmidir... Kolay değil tabi, ama biraz erken başlamak herzaman işe yarar. Ufak ufak anlamada, bir bakmışsınız ki bayağı toparlamışsınız.

3 yorum:

Related Posts with Thumbnails