Lale Aplikeli Nevresim Takımı

Taba Aplikeli Nevresim Takımı
Krem zemine taba rengi çiçekli nevresime taba rengi renklendirme yaptım. Nevresimin tam ortasına böyle bir de lale aplike ettim. Krem ve taba tenkleri de birbirlerine çok yakışıyorlar. Nevresimlik kumaşlar hazır nevresimlerin kumaşlarından çok çok daha kaliteliler bence. Bir de dikişleri var tabi. Hazır aldığınız nevresimi hemen katlayıp iki tarafından dikilir, biz ise üç tarafınıda dikeriz. Hazırların ilikleri ince bir kat çevirilip açılır, biz ise 4cm den iki kere çevirip de açarız ve yine iki yüzünü katladığımız için, yorgan asla dışarıya çıkmaz.Çarşafına köşe kestim çünkü, ben ce köşe kesmezseniz, çarşaf köşeleri, yatağın üzerinde masa örtüsü gibi duruyor. Ben çarşafların kulak gibi kalan uçlarından hiç hoşlanmam. Özellikle istenmediyse yada danteli çok uzun değilse köşe kesmeyi tercih ederim. İki çarşafın duruşu kıyaslanamaz bile. :)
Çarşafı ve yastıklarını krem akfil kumaştan yaptım. Renklendirmesini yine taba rengi kumaştan düz, bantlı bir model, süslemesinde de krem rengi gipür kullandım. Çarşafı düz olduğu için taba rengi piko yaparak takımla uyumlu hale getirdim.
Güle güle kullansınlar. :)

2 yorum:

  1. masalllah cok güzel duruyo pembeli pembeli :) bende birgün dikis makinasini kullanabilirmiyim acaba dogru düzgün cok merak ediyorum (:

    cnm ayrica burdanda yaziyim yorumun ve okudugunuz dualar icin ALLAH (c.c.)razi olsun

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler. Allah sizden de razı olsun.
    Kullanırsın tabiki canımmm, sen iste yeterki:)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails