Havlu Kenar Modelleri

Mor Çiçekli Dantelli Havlu Kenar Örneği
Özellikle havlusunu çok beğenerek aldım. Havlu kenarındaki mor sık iğnelerle aynı renklerde işlemeleri var. İşlemeleri klasik olarak kenarda değil de köşede olması da çok hoş. Yalnız dantelin içindeki hoş çiçeklere de sık iğneyle mor gitse daha şahane olurdu. Resimde dantelin modeli çıkmamış bile, gerçi benim için dantelden çok, yaptığım iş olan, havlunun pikosu önemli. Pikosunu da şekil vererek çalıştım, sahibi ve yanındakiler çok beğendi. Gelin çeyizine yakışır değil mi? Allah bahtını açık etsin.

8 yorum:

  1. evet bencede hos olmus havlu dantelinden dahada güzel duruyo :D dantelde güzel tabi iyi günlerde kullansinlar

    YanıtlaSil
  2. Sevda cım, aslında dantel de çok güzel de çiçeği sönük kalmış, kontür dönülse şahane olacak.

    YanıtlaSil
  3. canım... yorumların için çok teşekkür ederim.elişlerin bir harika seni sürekli izliyorum.

    YanıtlaSil
  4. Ben teşekkür ederim. Maşallah süper bir becerin var :)

    YanıtlaSil
  5. canım çok güzel yaa hem bayılıyorum hemde çok sık yıkanan havlu için dantel biraz fazla gibi geliyor bana.

    ama şirin bir örnekten bende yaptım az bi işi kaldı yayınlarım sonra.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Merhaba cnm,danteller güzel de,çok emek var,örenlerin eline saglık.. Ayrıca yorumun için teşekkür ederim,servislerin altını astarlamıyorum zaten altı astarlı gibi astar koydugunuz zaman makine dikişi yapmak gerekir oda hoş durmaz,istege göre çift taraflı yapıyorum o zaman iki yönlüde kullanılıyor..sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Cok zarif gecekten. Ellerinize saglik. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. gerçekten çok cici olmuş.ben de de bir kız var ama daha hiç çeyizi yok,bakalım artık.sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails