Dantelli Şanel Bohça

Köşe Dantelli Şanel Bohça
Bohçalarda genelde şanel saten kullanırız. İncecik, parlak ve yumuşak bir kumaştır. Danteliniz çok kalın değilse şanel sateni tercih etmelisiniz derim. Köşe dantelin üzerinde vazgeçilmez desenlerimizden güller var. kenarlarına da güzel desenler örmüşler. Ben de pikosunu yaparken kenar şeklinin aynısıyla, çiçek deseninin birleşimi bir model seçtim.Köşe Dantelin merdiven olan tarafiında süsleri olduğu için bir kare alttan sardım. Hem süsleri bozulmadı, hem çok daha güzel oldu. Dantelin içini de boşalttım. Köşelerini 4 cm den çevirip piko deseni geçtim. Sevgili kuzenim için hazırladım. Umarım benim kadar beğenirler :)

3 yorum:

  1. ellerine sağlık canım bu güller dantellerde ne kadar şık duruyor süper olmuş

    YanıtlaSil
  2. Hi!!
    this very beautiful embroidered flowers .....

    YanıtlaSil
  3. Örgüçantam cım, güller her yerde güzel değil mi?

    Thank you Luciana... :)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails