Kare Yaka Bebek Süveteri

Süslü Bebek Süveteri Örnekleri
           Kız bebek bekleyen annelere değişik alternatifler sunmaktan mutluluk duyarım :)
           Benim de iki kızım var, şimdiye kadar süveteridir elbisesidir süsledim ama biri biraz büyüyünce ağır takılmaya başladı ama küçüğüm hala pembeyi seviyor. :) Yani prensesiniz saçımın yarısı öteki yarısından fazla olmuş demeden, bu günlerinizin tadını çıkarın. Kızlar of of, saçı, süsü, kıyafetleri ne yapacağınızı şaşıracağınız günler yakın...
         Çok şık bir örnek. Yakasını da kare örmüşler. Düz örülen yerlere böyle etamin ipiyle işlemeler yapmışlar.  Ben çok beğendim.

2 yorum:

  1. çok güzel olmuş ne yapıcaz biz bunlarla....çok süslüler gerçi beni tanıyan arkadaşlarım armut dibine düşermiş diyorlar

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails