Dantelli Yastık Takımı Örnekleri

Renklendirmeli Dantelli Yastık Takımları
Kenar danteli pikeler ve nevresimler için çok ideal. Genişliği de renklendirme yapmak için çok uygun. Yastık takımına kullandığım dantel, aslında beş parça olması gerekirken, fazladan iki yastıık daha örülmüş olan bir takım. Fazla olan bu dantelleri de damat tarafına sunulacak olan bohçalar için hazırladım. Danteli beyazla örülmüş, güzel bir kenar danteli örneği... Mutfağa, masaya gitmez ama nevresimlere çok yakışır.
Ben patiskalarda genelde Taç'ı tercih ediyorum. Sekiz sene önce kızıma Taç Linens'in prenses serisinden, sinderella'lı uyku seti almıştım. Kumaşı çok yumuşak çok beğendik ama düğme yerlerindeki kumaş katı az geldiği için olsa gerek çabuk deforme oldu.
Taç'ın kumaşları güzel kalitelidir. Ben nevresim diktiğim arkadaşlarımdan hiç şikayet almadım. Bir de düğme gelecek kenarını üç kat katlayınca çok sağlam oluyor. Kolay kolay bozulmuyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails