Dantel Seccade Örnekleri


Dantelli Damat Bohçası Takımı Modelleri
Nişan yapılmadan birkaç gün önce gelin tarafına götürülen bohçadır. Bohça takımı yada nişan takımı olarak ta söyleriz. Bohça Setinde; şanel satenle çalıştığım dantelli seccade, renklendirme yaptığım kadife havlu ve bohçası var... Gelinimiz takımını gümüş rengi istedi, dantel beyaz ama gümüş ve beyaz birbirine çok yakışan renkler olduğu için sırıtmadı.
Dantelini kardeşim Havva ördü. Seccade danteli bir köşe ve iki uzun kenardan oluşuyor. Önce kumaşa dantellerin yerleşimlerini çizip, köşe dantelini sonra da kenar dantellerini zigzaglayıp sardım. Kapitonesi için seccadenin üzerine dantelindeki güllerden çizdim. Ayak tarafına da böyle bir çizim yaptıktan sonra kapitonesini yaptım, bayağı uğraştım ama değdi doğrusu... Pilelerini dikip astarladım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails