Çarşaf Danteli Örnekleri

En Güzel Çarşaf Kenar Dantelleri
  Benim gibi kızları olanlar, onlar daha çok küçükte olsa eskimeyecek modellerden birşeylere rastlarlarsa alıp kenara koyarlar. Seneler çabuk geçiyor, ilerde durumumuz nasıl olur, hayatta olurmuyuz belli değil... Ben kızlarıma şimdiden birşeyler hazırlıyorum yani :)
Çarşaf ya da çek yat takımına, böyle bir renklendirme çalıştım. Bantlı bir model. Çarşaf takımlarını 170cm den keserek yapıyorlar, dikilmişi 158cm olur yani, ben se 190cm den kesiyorum bitmişi de 178cm oluyor yani. Dantel kısa olduğu için kenardaki boşluğu beğenmedim ve dar da olsa köşe kestim. Bence böyle daha güzel oldu :)       
Bu danteli de pike, nevresim, çarşaf, mutfak ve masa takımları için örebilirsiniz. Zor değil, takip etmeniz gerekmez, bir kaç motiften sonra muhabbet ederken, televizyon izlerken bile örebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails