Aplikeli Pike Takımı Örnekleri

Pileli, Merdiven Dantelli ve Aplikeli Pike Takımı
          Merdiven dantel çok şık. Çiçekleri kenarındaki işiyle çokta zor olmayan ama gösterişli olan bir model. Pike takımında başlığındakinin fazlası var da eksiği yok :) Fıstık yeşili akfil saten sünnet düğünleri için çok güzel bir kumaş.
         Aslında pilesini tek kat yaparım ama arkadaşımın "ben anlamam, bildiğin gibi yap" sözü beni mutlu ettiği için bu takımı çift çalıştım. Aslında çalıştığınız arkadaşlarınızın böyle demesi acayip külfet oluyor. Benim beğendiğim olsun deyince bir de beğenmeyince, sonuç böyle uğraştırıcı bir iş olarak geri dönüyor :) Ama yakıştı değil mi?
      Sizi bilmem ama ben düm düz şeyleri sevmem. Pike takımının pilesini ortasında böyle şekillendirdim. Dikkat edilirse pileler de hep aynı yöne değil, ortadan başlayarak her iki yana doğru gidiyor. Küçük gibi gözüksede ayrıntılar çok önemlidir, güzelleştirir...
               Aplikesine gelince, en zahmetli en uğraştırıcı tarafıda burasıdır zaten. aplikeyi kumaşa çizip elyafla birlikte herbir çizgiyi sık sık iğneler, iki kere zig zag çekersiniz. Bir zorluğu da 240 X240cm pikeliği makinenin altında çevirip hükmedebilmektir.
              Pikeliği pamuklu pikelerin bence en iyisi olan Rüya Pike'den, herkese de öneririm, saten pikeler gibi yakmaz. Üzerinize gazete sermişler gibi de hissetmezsiniz:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails