Aplikeli Pike Modelleri

Google Reklamları

Alpaka Kumaştan  Aplikeli Pike Takımı
       Alpaka kumaştan pike takımı olur mu? Ben yaptım oldu hesabı, olursa olur tabi... 10 sene önce sanayi makinesiyle bile dikilimemiş bir mutfak takımını, kızı "kullanmam ben" deyince, annesi de atamam, satamam diye düşünmüş ki, pike takımı yapmaya karar vermiş. Pikenin üzerindeki kumaşın ne olduğu çok ta mühüm değildir. Deri saten, monaray, pamuk saten ve şanzelize kullanabiliyoruz. Pekala alpaka da olur...

Mutfak takımından yaptım demiştim ya, pikenin çevresi için perdelerinin dantellerini söküp kısa kalan köşelerine de başka parçalardan yaprak aplike yaptım. Aslında pike çevresi altı parça ama gören hayran kaldı, sahibi de tabii...  Pike başlığına da, mutfak takımının farbasını orjinalini bozmadan piko desenleriyle süsleyerek sardım. Çözümsüz diye bir şey yok yani...

1 yorum:

  1. niyue olmasın arkadaşım ellerine sağlık çok da uzun ömürlü olur alpakaya özelliklede çukurova alpakaya bayılırım yıkamaya ütülemeye gelmesi çok iyi.şimdi gençler böyle. arkadaşımın kızıda anne çıkar kendin kullan ben beyaz ağırlıklı istiyorum deyince sanırım yıllardır yaptırdıklarını kendi kullanacak bu gidişle:)))
    sevgiler canım kolay gelsin

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails