Ağ İpinden Çarşaf Örnekleri

Ağ İpinden Çarşaf Danteli Örnekleri
     Yirmi sene kadar önce torunu için ördürmüş, komşumun teyzeciği... Bana da çarşafını pikolamak düştü. Sağ olsunlar işimi çok beğeniyorlarmış :)  ... Dantel çok uzun zaman çeyiz sandığında beklediğinden, üzerinde tuaf lekeler oluşmuş ve malesef çıkmamış. Lekeler dantelin uçlarında az bir bölümde olduğu için, çarşafa köşe keserek çalışıp o lekeleri danteli kısaltarak yok etmiş oldum.
            Teyzem sade olsun dediği için 260cm krem rengi taç patiska alıp, kenarlarını 4cm den katlayıp pikoladım. Dantelin geleceği yeri cetvelle çizip, sık sık iğneleyip sardım. Üzerine de desen gidip, köşelere de dilim çalışınca çarşaf hazır oldu. Tabi her bir işlemin arasında ütüleyerek çalıştım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails